نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آذریزدی شناخت الگوی فهم و گرایش هرمنوتیک آذریزدی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 299-326]
  • آلوده‌انگاری آلوده ­انگاری کریستوا و  بدن­مندی در بلوغ دختران (تحلیل سه رمان نوجوان) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-134]
  • آنیمیسم کاربرد عناصر اساطیری در داستان های فانتزی کودکان دهۀ هشتاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 111-134]
  • آهوی پیشونی‌سفید مواجهۀ قهرمان با "لامیا" در پویانمایی گیسوکمند و فیلم آهوی پیشونی سفید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 25-54]

ا

  • احمدرضا احمدی مطالعه تحلیلی تأثیر شعر موج نو بر تصویرگری کتاب کودک در ایران با تاکید بر آثار احمدرضا احمدی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 55-80]
  • اسطوره کاربرد عناصر اساطیری در داستان های فانتزی کودکان دهۀ هشتاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 111-134]
  • اقتباس بایسته‌های اقتباس در داستان‌های فلسفه برای کودکان از منظر کفایت فلسفی : نمونه‌ی تطبیقی و پژوهشی: دو رمان لیزا و کودک فیلسوف، لیلا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-160]
  • امر مطرود آلوده ­انگاری کریستوا و  بدن­مندی در بلوغ دختران (تحلیل سه رمان نوجوان) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-134]
  • ایدئولوژی بازتولید انگاره‌های گفتمان سنّتی جنسیت در نوشته‌های کودکان و نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 135-160]

ب

  • بازنویسی شناخت الگوی فهم و گرایش هرمنوتیک آذریزدی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 299-326]
  • بازی‌ ‌رایانه‌ای درآمدی برظرفیت‏ های مطلوب هفت‏ پیکر نظامی برای ساخت بازی رایانه‌‌ای در سبک نقش ‏آفرینی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 55-82]

پ

  • پرخواننده بررسی میزان همسانی و ناهمسانی سلیقه‌ی کودکان و سلیقه‌ی داوران و منتقدان بزرگ‌سال کودک در گزینش کتاب‌های برتر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 273-298]

ت

  • تجربه‌ی بدنی آلوده ­انگاری کریستوا و  بدن­مندی در بلوغ دختران (تحلیل سه رمان نوجوان) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-134]
  • تحلیل انتقادی گفتمان بازتولید انگاره‌های گفتمان سنّتی جنسیت در نوشته‌های کودکان و نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 135-160]
  • ترجمه‌ی ادبیات نوجوان رویکردی فرهنگی به هویت در ترجمه‌ی ادبیات نوجوان: مطالعه‌ی موردی رمان خورشید هم یک ستاره است [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 245-272]
  • تشبیه تحلیل عناصر زبان عامه در قصه‌های مجید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]
  • تصویرگری در تقابل با انگاره‌ی غالب: تأملی بر کتاب‌های تصویری دو دوست و طوطی و بازرگان از منظر فمینیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 161-192]
  • تصویرگری مطالعه تحلیلی تأثیر شعر موج نو بر تصویرگری کتاب کودک در ایران با تاکید بر آثار احمدرضا احمدی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 55-80]
  • تفکر انتقادی بررسی مولفه‌های مدرنیته در آثار محمد رضا شمس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-24]
  • تکرار تحلیل عناصر زبان عامه در قصه‌های مجید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]

ج

  • جادو کاربرد عناصر اساطیری در داستان های فانتزی کودکان دهۀ هشتاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 111-134]
  • جامعه‌ی نمایش چالش متن­ های ظاهری و زایشی در رمان «زیبا صدایم کن» (بر اساس نظریه­ ی کریستوا) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 221-244]
  • جشنواره بررسی میزان همسانی و ناهمسانی سلیقه‌ی کودکان و سلیقه‌ی داوران و منتقدان بزرگ‌سال کودک در گزینش کتاب‌های برتر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 273-298]

ح

  • حقیقت و مرد دانا نقش داستان در پرورش و تقویت مهارت پرسشگری کودک؛ بررسی موردی داستان حقیقت و مرد دانا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 193-220]
  • حماسه ‏ی عاشقانه درآمدی برظرفیت‏ های مطلوب هفت‏ پیکر نظامی برای ساخت بازی رایانه‌‌ای در سبک نقش ‏آفرینی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 55-82]
  • حمیدرضا شاه‌آبادی بررسی عوامل و نشانه‌های راوی اعتمادناپذیر در رمان نوجوان وقتی مژی گم شد و اثرگذاری آن بر عنصر غالب معرفت‌شناسانه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-106]

خ

  • خواننده‌ی نهفته آیا متن می‌تواند کودک را به آغوش گیرد؟ کندوکاو خواننده‌ی نهفته در داستان‌های کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی اول دبستان (اول تا سوم) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 83-110]

د

  • داستان نقش داستان در پرورش و تقویت مهارت پرسشگری کودک؛ بررسی موردی داستان حقیقت و مرد دانا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 193-220]
  • داستان آیا متن می‌تواند کودک را به آغوش گیرد؟ کندوکاو خواننده‌ی نهفته در داستان‌های کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی اول دبستان (اول تا سوم) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 83-110]
  • داستان‌های فکری بایسته‌های اقتباس در داستان‌های فلسفه برای کودکان از منظر کفایت فلسفی : نمونه‌ی تطبیقی و پژوهشی: دو رمان لیزا و کودک فیلسوف، لیلا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-160]
  • دست‌کاری رویکردی فرهنگی به هویت در ترجمه‌ی ادبیات نوجوان: مطالعه‌ی موردی رمان خورشید هم یک ستاره است [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 245-272]
  • دو دوست در تقابل با انگاره‌ی غالب: تأملی بر کتاب‌های تصویری دو دوست و طوطی و بازرگان از منظر فمینیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 161-192]
  • دیکته بررسی و تحلیل تکنیک‌های انضباطی گفتمان قدرت و شیوه‌های مقاومت کودک در نمایش‌نامه‌ی دیکته غلامحسین ساعدی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-264]
  • دیوید هی نمود معنویت در داستان‌های کودک کلر ژوبرت براساس نظریه آگاهی ارتباطی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 161-186]

ر

  • راوی اعتمادناپذیر بررسی عوامل و نشانه‌های راوی اعتمادناپذیر در رمان نوجوان وقتی مژی گم شد و اثرگذاری آن بر عنصر غالب معرفت‌شناسانه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-106]
  • ربکا نای نمود معنویت در داستان‌های کودک کلر ژوبرت براساس نظریه آگاهی ارتباطی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 161-186]
  • رمان زیبا صدایم کن چالش متن­ های ظاهری و زایشی در رمان «زیبا صدایم کن» (بر اساس نظریه­ ی کریستوا) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 221-244]
  • رمان نوجوان آلوده ­انگاری کریستوا و  بدن­مندی در بلوغ دختران (تحلیل سه رمان نوجوان) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-134]
  • رنگ‌های نمادین جستاری در کارکرد نمادین رنگ و انواع دلالت‌های آن در شعر کودک و نوجوان دهه‌ی شصت تا هشتاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 25-54]
  • رویکرد فرهنگی رویکردی فرهنگی به هویت در ترجمه‌ی ادبیات نوجوان: مطالعه‌ی موردی رمان خورشید هم یک ستاره است [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 245-272]
  • ریتم تحلیل عناصر زبان عامه در قصه‌های مجید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]

ز

  • زیبا صدایم کن تحلیل عنوان رمان‌های نوجوان (رمان هستی، زیبا صدایم کن و عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی) از دیدگاه توصیفی ژرار ژنت [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 289-312]

ژ

  • ژولیا کریستوا آلوده ­انگاری کریستوا و  بدن­مندی در بلوغ دختران (تحلیل سه رمان نوجوان) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-134]

س

  • ساحت خیالی خوانش رمان نوجوانِ این وبلاگ واگذار می‌شود بر اساس اصول نقد لاکانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 211-238]
  • ساحت نمادین خوانش رمان نوجوانِ این وبلاگ واگذار می‌شود بر اساس اصول نقد لاکانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 211-238]
  • ساعدی بررسی و تحلیل تکنیک‌های انضباطی گفتمان قدرت و شیوه‌های مقاومت کودک در نمایش‌نامه‌ی دیکته غلامحسین ساعدی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-264]
  • سرپیچی چالش متن­ های ظاهری و زایشی در رمان «زیبا صدایم کن» (بر اساس نظریه­ ی کریستوا) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 221-244]
  • سعید ناجی بایسته‌های اقتباس در داستان‌های فلسفه برای کودکان از منظر کفایت فلسفی : نمونه‌ی تطبیقی و پژوهشی: دو رمان لیزا و کودک فیلسوف، لیلا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-160]
  • سفر قهرمانی مواجهۀ قهرمان با "لامیا" در پویانمایی گیسوکمند و فیلم آهوی پیشونی سفید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 25-54]
  • سوررئالیسم مطالعه تحلیلی تأثیر شعر موج نو بر تصویرگری کتاب کودک در ایران با تاکید بر آثار احمدرضا احمدی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 55-80]

ش

  • شب‌های بی‌ستاره تحلیل گفتمان انتقادی رمان شب‌های بی‌ستاره بر اساس دیدگاه فرکلاف [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 187-210]
  • شعر کودک و نوجوان جستاری در کارکرد نمادین رنگ و انواع دلالت‌های آن در شعر کودک و نوجوان دهه‌ی شصت تا هشتاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 25-54]
  • شلایر ماخر شناخت الگوی فهم و گرایش هرمنوتیک آذریزدی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 299-326]

ط

  • طوطی و بازرگان در تقابل با انگاره‌ی غالب: تأملی بر کتاب‌های تصویری دو دوست و طوطی و بازرگان از منظر فمینیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 161-192]

ع

  • عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی تحلیل عنوان رمان‌های نوجوان (رمان هستی، زیبا صدایم کن و عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی) از دیدگاه توصیفی ژرار ژنت [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 289-312]
  • عروسک سخنگو بازتولید انگاره‌های گفتمان سنّتی جنسیت در نوشته‌های کودکان و نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 135-160]
  • عقده‌ی مادری مواجهۀ قهرمان با "لامیا" در پویانمایی گیسوکمند و فیلم آهوی پیشونی سفید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 25-54]
  • عنوان تحلیل عنوان رمان‌های نوجوان (رمان هستی، زیبا صدایم کن و عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی) از دیدگاه توصیفی ژرار ژنت [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 289-312]

ف

  • فانتزی کاربرد عناصر اساطیری در داستان های فانتزی کودکان دهۀ هشتاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 111-134]
  • فرکلاف تحلیل گفتمان انتقادی رمان شب‌های بی‌ستاره بر اساس دیدگاه فرکلاف [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 187-210]
  • فرکلاف بازتولید انگاره‌های گفتمان سنّتی جنسیت در نوشته‌های کودکان و نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 135-160]
  • فمینیسم در تقابل با انگاره‌ی غالب: تأملی بر کتاب‌های تصویری دو دوست و طوطی و بازرگان از منظر فمینیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 161-192]

ق

  • قدرت بررسی و تحلیل تکنیک‌های انضباطی گفتمان قدرت و شیوه‌های مقاومت کودک در نمایش‌نامه‌ی دیکته غلامحسین ساعدی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-264]
  • قصه‌های قرآنی بررسی کارکردهای نظریه اسکوپوس در ترجمه ادبیات کودک و نوجوان (مطالعه موردی ترجمه‌های فارسی «قصص الحیوان فی القرآن الکریم» نوشته احمد بهجت) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 265-288]
  • قصه‌های مجید تحلیل عناصر زبان عامه در قصه‌های مجید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]

ک

  • کارکرد توصیفی ژنت تحلیل عنوان رمان‌های نوجوان (رمان هستی، زیبا صدایم کن و عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی) از دیدگاه توصیفی ژرار ژنت [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 289-312]
  • کارکردها بررسی کارکردهای نظریه اسکوپوس در ترجمه ادبیات کودک و نوجوان (مطالعه موردی ترجمه‌های فارسی «قصص الحیوان فی القرآن الکریم» نوشته احمد بهجت) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 265-288]
  • کارول.اس. پیرسون مواجهۀ قهرمان با "لامیا" در پویانمایی گیسوکمند و فیلم آهوی پیشونی سفید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 25-54]
  • کتاب تصویری در تقابل با انگاره‌ی غالب: تأملی بر کتاب‌های تصویری دو دوست و طوطی و بازرگان از منظر فمینیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 161-192]
  • کتاب‌های برگزیده بررسی میزان همسانی و ناهمسانی سلیقه‌ی کودکان و سلیقه‌ی داوران و منتقدان بزرگ‌سال کودک در گزینش کتاب‌های برتر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 273-298]
  • کتاب‌های درسی فارسی دبستان آیا متن می‌تواند کودک را به آغوش گیرد؟ کندوکاو خواننده‌ی نهفته در داستان‌های کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی اول دبستان (اول تا سوم) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 83-110]
  • کریستوا چالش متن­ های ظاهری و زایشی در رمان «زیبا صدایم کن» (بر اساس نظریه­ ی کریستوا) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 221-244]
  • کلر ژوبرت نمود معنویت در داستان‌های کودک کلر ژوبرت براساس نظریه آگاهی ارتباطی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 161-186]
  • کلیشه‌زدایی بررسی مولفه‌های مدرنیته در آثار محمد رضا شمس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-24]
  • کنایه تحلیل عناصر زبان عامه در قصه‌های مجید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]
  • کودک بررسی و تحلیل تکنیک‌های انضباطی گفتمان قدرت و شیوه‌های مقاومت کودک در نمایش‌نامه‌ی دیکته غلامحسین ساعدی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-264]
  • کودک نقش داستان در پرورش و تقویت مهارت پرسشگری کودک؛ بررسی موردی داستان حقیقت و مرد دانا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 193-220]
  • کودک آیا متن می‌تواند کودک را به آغوش گیرد؟ کندوکاو خواننده‌ی نهفته در داستان‌های کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی اول دبستان (اول تا سوم) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 83-110]
  • کودک فیلسوف بایسته‌های اقتباس در داستان‌های فلسفه برای کودکان از منظر کفایت فلسفی : نمونه‌ی تطبیقی و پژوهشی: دو رمان لیزا و کودک فیلسوف، لیلا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-160]
  • کودک و نوجوان بررسی میزان همسانی و ناهمسانی سلیقه‌ی کودکان و سلیقه‌ی داوران و منتقدان بزرگ‌سال کودک در گزینش کتاب‌های برتر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 273-298]

گ

  • گفتمان زن‌ستیز تحلیل گفتمان انتقادی رمان شب‌های بی‌ستاره بر اساس دیدگاه فرکلاف [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 187-210]
  • گیسوکمند (راپونزل)[1] مواجهۀ قهرمان با "لامیا" در پویانمایی گیسوکمند و فیلم آهوی پیشونی سفید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 25-54]

ل

  • لامیا مواجهۀ قهرمان با "لامیا" در پویانمایی گیسوکمند و فیلم آهوی پیشونی سفید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 25-54]
  • لحن تحلیل عناصر زبان عامه در قصه‌های مجید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]
  • لیزا بایسته‌های اقتباس در داستان‌های فلسفه برای کودکان از منظر کفایت فلسفی : نمونه‌ی تطبیقی و پژوهشی: دو رمان لیزا و کودک فیلسوف، لیلا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-160]
  • لیلا بایسته‌های اقتباس در داستان‌های فلسفه برای کودکان از منظر کفایت فلسفی : نمونه‌ی تطبیقی و پژوهشی: دو رمان لیزا و کودک فیلسوف، لیلا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-160]

م

  • متیو لیپمن بایسته‌های اقتباس در داستان‌های فلسفه برای کودکان از منظر کفایت فلسفی : نمونه‌ی تطبیقی و پژوهشی: دو رمان لیزا و کودک فیلسوف، لیلا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 135-160]
  • مجموعه‌ی رنگ عشق مطالعه تحلیلی تأثیر شعر موج نو بر تصویرگری کتاب کودک در ایران با تاکید بر آثار احمدرضا احمدی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 55-80]
  • محمدرضا شمس بررسی مولفه‌های مدرنیته در آثار محمد رضا شمس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-24]
  • مخاطب نوجوان بررسی عوامل و نشانه‌های راوی اعتمادناپذیر در رمان نوجوان وقتی مژی گم شد و اثرگذاری آن بر عنصر غالب معرفت‌شناسانه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-106]
  • مدرنیسم بررسی مولفه‌های مدرنیته در آثار محمد رضا شمس [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-24]
  • مرجان وفائیان در تقابل با انگاره‌ی غالب: تأملی بر کتاب‌های تصویری دو دوست و طوطی و بازرگان از منظر فمینیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 161-192]
  • معرفت‌شناسی بررسی عوامل و نشانه‌های راوی اعتمادناپذیر در رمان نوجوان وقتی مژی گم شد و اثرگذاری آن بر عنصر غالب معرفت‌شناسانه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-106]
  • معنویت کودکان نمود معنویت در داستان‌های کودک کلر ژوبرت براساس نظریه آگاهی ارتباطی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 161-186]
  • مقاومت بررسی و تحلیل تکنیک‌های انضباطی گفتمان قدرت و شیوه‌های مقاومت کودک در نمایش‌نامه‌ی دیکته غلامحسین ساعدی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 239-264]
  • ملاک‌های سنجش بررسی میزان همسانی و ناهمسانی سلیقه‌ی کودکان و سلیقه‌ی داوران و منتقدان بزرگ‌سال کودک در گزینش کتاب‌های برتر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 273-298]
  • مهارت پرسشگری نقش داستان در پرورش و تقویت مهارت پرسشگری کودک؛ بررسی موردی داستان حقیقت و مرد دانا [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 193-220]
  • موج نو مطالعه تحلیلی تأثیر شعر موج نو بر تصویرگری کتاب کودک در ایران با تاکید بر آثار احمدرضا احمدی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 55-80]
  • موسیقی ‌نثر تحلیل عناصر زبان عامه در قصه‌های مجید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]

ن

  • نظام چندگانه رویکردی فرهنگی به هویت در ترجمه‌ی ادبیات نوجوان: مطالعه‌ی موردی رمان خورشید هم یک ستاره است [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 245-272]
  • نظریه‌ی اسکوپوس بررسی کارکردهای نظریه اسکوپوس در ترجمه ادبیات کودک و نوجوان (مطالعه موردی ترجمه‌های فارسی «قصص الحیوان فی القرآن الکریم» نوشته احمد بهجت) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 265-288]
  • نقد لاکانی خوانش رمان نوجوانِ این وبلاگ واگذار می‌شود بر اساس اصول نقد لاکانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 211-238]
  • نقش ‏آفرینی درآمدی برظرفیت‏ های مطلوب هفت‏ پیکر نظامی برای ساخت بازی رایانه‌‌ای در سبک نقش ‏آفرینی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 55-82]
  • نمادهای مرسوم جستاری در کارکرد نمادین رنگ و انواع دلالت‌های آن در شعر کودک و نوجوان دهه‌ی شصت تا هشتاد [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 25-54]
  • نویسندگان کودک و نوجوان بازتولید انگاره‌های گفتمان سنّتی جنسیت در نوشته‌های کودکان و نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 135-160]

و

ه

  • هدی حدادی در تقابل با انگاره‌ی غالب: تأملی بر کتاب‌های تصویری دو دوست و طوطی و بازرگان از منظر فمینیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 161-192]
  • هرمنوتیک سنتی شناخت الگوی فهم و گرایش هرمنوتیک آذریزدی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 299-326]
  • هستی تحلیل عنوان رمان‌های نوجوان (رمان هستی، زیبا صدایم کن و عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی) از دیدگاه توصیفی ژرار ژنت [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 289-312]
  • هفت‎ پیکر درآمدی برظرفیت‏ های مطلوب هفت‏ پیکر نظامی برای ساخت بازی رایانه‌‌ای در سبک نقش ‏آفرینی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 55-82]
  • همسانی و ناهمسانی بررسی میزان همسانی و ناهمسانی سلیقه‌ی کودکان و سلیقه‌ی داوران و منتقدان بزرگ‌سال کودک در گزینش کتاب‌های برتر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 273-298]
  • هوشنگ مرادی‌کرمانی تحلیل عناصر زبان عامه در قصه‌های مجید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 1-24]
  • هویت فرهنگی رویکردی فرهنگی به هویت در ترجمه‌ی ادبیات نوجوان: مطالعه‌ی موردی رمان خورشید هم یک ستاره است [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 245-272]

ی

  • یونگ مواجهۀ قهرمان با "لامیا" در پویانمایی گیسوکمند و فیلم آهوی پیشونی سفید [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 25-54]